18 apr. 2011

Un balsam de buze special


Am incercat acum cateva zile in urma balsamurile Alinei. Sunt geniale. Ajuta buzele sa-si revina din orice problema!

http://savina-handmade.blogspot.com/ Le gasiti aici..la Alina..

Mai jos sunt prezentate informatiile despre aceste minunate balsamuri!

Enjoy...


Ingrediente: untura de cocos(40 gr.), ulei de migdale (50gr.), miere de albine (10gr.), unt de shea (20gr.), ceara de albine (30gr), suc de catina (1lg)/suc de afine (1 lg)/ciocolata neagra (1lg)/scortisoara (1/2 lgt), ulei esential de scortisoara (3 picaturi) si concentrat de rodie (1lgt), vitamina E (3 capsule).


Cum rezulta de mai sus, compozitia de uleiuri am impartit-o in 4 si mi-au iesit 4 feluri de balsam de buze; sucul de fructe e suc natural, l-am folosit pentru aroma, nu am vrut sa pun uleiuri esentiale (cu exceptia celui de scortisoara ce anume e facut pentru ... putin volum). In total eu iesit 8 balsamuri, cate doua de fiecare, puse in cutiutze de 15 ml. Daca vreti sa faceti singuri in casa va puteti orienta dupa gramajele de mai sus si dimensiunea cutiutzei; puteti face orice combinatie de uleiuri/unturi aveti in casa: masline samburi de struguri, orez, catina, musetel, galbenele cocos, cacao, shea etc, in functie de efectul dorit.

Este bun pentru de toate ... buze crapate, uscate, in bataia vantului sau frig, dau si un usor luciu buzelor, pot fi folosite si de copii (mai putin cel de scortisoara), hidrateaza, hraneste, calmeaza, catifeleaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu